2013 m. balandžio 20 d., šeštadienis

Vardan




gyvenu vardan ...

Vardan karjeros,
Vardan vaikų,
Vardan ateities,
Vardan gamtos,
Vardan tėvynės,
Vardan ... vardan ... vardan !!!

Ir visi tie dalykai reikalauja iš manęs aukų.
Karjera, 
kurią darau vardan šviesios ateities,
Reikalauja iš manęs paaukoti šeimą.

Gamta, reikalauja aukoti žmones.

Tėvynė reikalauja aukoti savo gerovę.

Vaikai reikalauja aukoti savo gyvenimą.

Ir t.t.

Viskas vardan ko mes gyvename reikalauja AUKOS.

Įstabiausia, kad tos aukos vieną kitą praryja.
Karjera suryja šeimą.
Vaikai sunaikina karjerą, gamta reikalauja aukoti žmogų,
Žmogaus vardan aukojama gamta, tėvynė visada pasiima viską ką turi.

Liūdnas bedievio gyvenimas.

O štai gyvenu VARDAN JĖZAUS KRISTAUS.
Būtent gyvenu vardan To, kam viskas priklauso.
Kuriuo, Kuriam ir Kuriame viskas sukurta.

Jame yra viskas:
Ir nuostabi šeima,
Ir gera karjera,
Ir sveika gamta,
Ir klestinti tėvynė,
Ir šviesi ateitis. 
Ir kas labai svarbu. Vieno vardan kito aukoti ne reikia !!!
Nes Tas vardan ko aš gyvenu, Pats paaukojo Save Vardan Manęs.

(Kiekvieno gyvenime visada yra du "AŠ". Vienas "Aš" iš didžiosios raidės, kuriame Aš ir Mano (karjera, ideja, vaikai ir t.t.) yra centre, o visa kita sukasi aplink mane. Kitas "aš" yra iš mažosios raidės, jame Dievas, Jėzus Kristus yra centre, o aš ir visa kita yra šalia Jo)

Esavičius
20.04.2013

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą